Fredag, Halloween

Hej!
Nu blev jag lika glatt överraskad med massa kommentarer som jag blev i tisdags !

Idag har jag varit hos frisören i fyra (!!) timmar, hon behövde både bleka och avfärga under håret och det övre ola vi bara en toning på för att mörja ner lite. Så nu har jag en typ lite röd/ljusbrun/guld/Blond hårfärg! haha, det blev coolt.. Jag tänker faktsit lägga in en bild sen :)

Sen träffade jag Hanna och Foffi och fikade inne i stans, mums.

Nu sitter jag och väntar på Olof som ska komma hit, jags ka sminka honom inför festen och sen ska vi dra dit! Det blir Skärmarbrink idag på maskerad.. Idag tänkte jag inte klä ut mig så seriöst, imorgon blir det mycket bättre! idag tänkte jag bara slänga på mig något typ!

Aja nu kom Olof, Pusshej!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback