Det känns som att jag medverkar i en tecknadfilm!

Jag träffade olof en stund iaf.. Vi åt sushi och tittade lite på Idol. Gick sen ut en snabbis med Hanna och Kasper :)
Jepser åkte ut.. Jag tyckte det var rätt egentligen men han verkade vara sån gullig kille så jag tyckte lite synd om honom :(

Men nu ska jag sova så att jag är taggad till imorgon, då måste febern vara helt borta för jag har en helt fullspäckad dag med massa kul att göra.. Ska berätta mer om det imorgon..


Sov sött!


Säg något?
Postat av: Johanna Holmström

så du äter sushi nu great då ska vi äte de nån gång när ja kommer ti den stora staden i sverige:D

2008-10-12 @ 16:29:22
Postat av: Johanna Holmström

så du äter sushi nu great då ska vi äte de nån gång när ja kommer ti den stora staden i sverige:D

2008-10-12 @ 16:29:32
Postat av: Karolina

Ja det får vi definitivt göra!

2008-10-13 @ 19:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback