Bra söndag

God morgon bloggen!
Jag har sovit otroligt bra och drömfritt inatt, hur skönt som helst!

Det blev inget Ösmo igår det blev istället Hökarängen och Hammarbyhöjden.
Sen kollade jag och Olof på film hemma hos honom, den var faktiskt riktigt bra men alla dom jag gillade blev mördade vilket är väldigt tråkigt.


Nu har jag jätte bråttom egentligen men jag är tidsoptimist så jag sitter här och bloggar å tror att jag hinner.. Jag ska in till stan nu med Hanna och leta halloween dräkt, men vi är lite oense! Jag vill gå emot den här "hortrenden"(dom flesta tjejer tar halloween som en ursäkt att få klä sig så lätt klätt som möjligt) och klä ut mig till Pumpa!!! Grymt coolt t.o.m ha en sån där grön knopp på huvudet och en stor rund pumpa dräkt med hängslen. Men Hanna och jag ska matcha och hon vägrar klä ut sig till pumpa =( Vi får se om vi hittar någon kompromiss! Sen ska jag fika med Niclas, Lena och Olof inne i Mariatorget. Mysigt värre!



Så cool!


Men nu ska jag gå om fem minuter och jag sitter i en stor tröja och
osminkad och håret står åt alla håll och kanter!
Pussokram!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback