bloggning på lektionen..

Nu sitter jag i skolan och är dödstrött, jag rullade ur sängen imorse för att komma upp..
Idag har vi först en tre timmar lång lektion på pysslingen, sen har vi en engelska lektion.. Sen ska jag hem och räkna matte, roligt va?!
Men sen ska jag faktiskt se Mamma Mia på bio, alla säger ju att den är så himla bra så nu får vi se vad jag tycker.. Jag är ju egentligen en sån som gillar actionfilmer, men det är även kul att titta på komedi.. Jag är ingen dramafilmtjej men jag tror nog att jag tycker att den är bra ändå! 
Jag är jätte hungrig nu för jag hann inte äta någon frukost imorse.. Fy på mig!

Ikväll ska jag kanske ha ett till Hemligt möte, vi får se om jag hinner mitt i allt plugg *blink* 

Nu ska jag gå och ha en samling sen hoppas jag att få lunch!
 
PussPuss :)  

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback