Måndag

Nu är jag hemma och sitter i min vanliga stol framför datan i mitt rum. Borde egentligen gå upp och sätta mig i köket för att plugga matte men jag har verkligen inte ork för det just nu så det får bli lite bloggläsning en stund.

Idag hade vi två lektioner, matte och svenska. I matten gick vi igenom det sista inför provet och på svenskan fick vi en nya uppgift, vi ska läsa en islänskmedeltidssaga och analysera den. Visst låter det kul?! Eller inte..

Jag och Jenny drog till stan och irrade runt efter någon affär som vi tillsist hittade. Hon köpte en ny väska (as cool) medans jag köpte sko snören till mina "sneakers", ett par lila och ett par lime(ill) gröna! As coolt det med!



Här är mina älskade dojjor, hur sköna som helst.



Mina skosnören! (bästa fotografen, eller inte...)

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback