Försvinn ut mitt lov, dumma känsla.

Jag har så mycket ilska inom mig, så mycket avsky och hat att jag blir helt förvirrad. Jag vill bara skrika på dig, slå dig och sparka dig. Jag vill få dig att förstå, förstå vad du gör mot mig. Förstå vad du har gjort mot mig och vad du kommer göra mot mig. Jag vill att du ska känna den förnedringen som jag har känt och den smärtat som jag känner. Jag vill få dig att hata mig lika mycket som jag hatar dig. Du har förstört hela mitt liv, och förändrat vem jag är. Jag vill helt enkelt aldrig se dig igen. Jag vill aldrig höra din röst eller finnas i din närhet. Men det är omöjligt eller hur? Kommer jag någonsin bli av med dig? Du kommer aldrig försvinna från mitt liv eller hur, du klamrar dig fast som en fästing mot mitt ben. LÅT MIG VARA FÖRFAN! Kan du inte förstå? Förstå när jag säger "håll dig borta från mig och allt som har med mig att göra" men du kan inte ens göra det eller hur? Du är så jävla omöjlig att det är pinsamt.
Jag vill slå sönder dig så som du har slagit sönder mig.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback