En liten uppdatering om mitt liv just nu!

Hej!
Jag har varit lite frånvarande i bloggen och inte berättat  direkt vad som händer men nu ska jag berätta lite.

Jag har skaffat mig ett nytt jobb, eller förmodligen två nya jobb.
Jag ska börja jobba som barnvakt till en familj i Enskede/dalen. Det ska bli jätte roligt, ser verkligen fram emot det! Jag älskar barn mer en någonting annat och jag trivs verikligen i barn närvaro så jag tror det här blir ett perfekt jobb för mig.
Sen ska jag kanske jobba som barnvakt till en liten bebis en några timmar en dag i veckan, men det fårjag veta säkert imorgon då jag ska träffa dem! Sen ska jag även ha kvar mitt gamla jobb ungefär en gång i månaden, på capinomen. så snart pepole så blir det CASHFLOW!!

Sen så är det även bestämt att jag ska vara konfirmationsledare för Hemavangruppen i år igen, vilket också ska bli GRYMT underbart tillsammans med Olof och Hannsen! Jag har gått med i Frivilligarådet i kyrkan, vilket jag tycker är jätte intressant och lärorikt, jag gillar att ha en åsikt.

Jag har fått mina julomdömmen som jag är väldigt nöjd med, inget MVG inget IG nästan alla VG och något G, så jag är jätte nöjd! Jag skrev en svenska prov idag som gick bra men jag han inte skriva klart ordentliget även om jag skrev  femton (!!!) sidor.. Jag skyller på att jag har en väldigt stor handstil, thihi.

Jag har räknat ut att det kommer kosta ungefär 6000 kr att ta MC-kortet, och har även bestämt att det får vänta till våren när snön är borta men då ska jag ta det snabbast möjliga!

Jag har också bokat en skidresa mellan 25-30 december i Björnrike. Ska bli jätte roligt att komma ut i backen igen.

Jag har även kommit fram till att jag lever bäst ensam just nu och att jag inte vill ha någon nära in på livet just nu. Det är skönt att ha kommit fram till ett beslut iaf men nu gäller det att kunna följa det. Hålla sig borta från allt som har trygghet att göra. Men det kan ju inte vara så svårt? Vi kan ju hoppas der iaf.

Är det något jag glömt berätta?
hm.. Jo jag har äntligen köpt kol till min vattenpipa så nu blir Olof glad iaf! haha!
och jag ska till tandläkaren imorgon!
och jag har börjat på ny magkatarrsmedicin!




Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback