Snart helg igen..

Hej Bloggen!

Nu sitter sjuka jag här och nördar framför datan, måste åka och jobba på Capionomen ikväll för jag har inte jobbat där på fem veckor (!!) så jag måste verkligen dit!

Igår var jag hemma från dagis (haha) så jag låg hela dagen och kvällen i soffan, tittade på film och O.C. Ungefär i en timme på kvällen så åkte jag lite bil med Hugo, han tjatade så mycket att jag bara inte kunde säga nej! Idag har jag också bara legat hemma, har färgat håret också.. Det blev ganska mörkt men det var det tvunget att bli annars såg det grå/grön daskigt ut på topparna.. Så nu är jag typ ljusbrun på huvet, kastanjefärg typ? Jag vet inte, haha...

Men nu är det bäst att äta lite middag sen måste jag dra tll jobbet!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback