Så sugen på Choklad

Jag är så stolt över mig själv att jag har tagit bilder i helgen! Jag ska försöka börja fotografera mer för det är kul att ha lite bilder när man är äldre då allting är ett minne..

Det här lovet gick så sjukt snabbt så att det är sanslöst! Jag vill ha en vecka lov till men nu är det skola fram till den 19 december men har faktist två veckor prao också se det blir fyra veckor skola innan det blir 20 dagar lov!

Det här lovet kändes det som att jag var tillbaka för 3 år sen, blir nästan lite rädd för jag trivs egentligen inte i detta liv, jag vet så mycket bättre nu än vad jag gjorde då. Men ibland gör man lite dumma beslut som man sen får straffas för. Karma?

Det är ingenting bra på TV idag, vad ska man göra då? Jag var verkligen på humör för att bara sitta med en stor kopp varmchoklad och en ostsmörgås och titta på någon bra serie.. Men imorgon är det iaf Desperate Housewifes och onsdag är det Grey´s Anatomy.




En stor kopp varm choklad med vispgrädde och riven choklad på
är nästan det bästa som finns!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback