Min tisdag

Hej,  kunde inte somna igår så jag låg uppe till kvart över fyra. Vaknade när klockan dringde halv sju och kände helt enkelt att jag skulle dö om jag ställde mig upp. Så jag ringde mamma och förklarade situationen och hon tyckte det var lugnt att jag skippade första lektionen och bara gå på min andra lektion som började 12.45. Så jag somnade om till elva. Gick upp tittade på ett avnsitt O.C med en kopp te och några mackor, satte på lite mascara och åkte iväg till skolan. Hur skönt som helst.
Nu har jag precis satt på två tvättmaskiner och ska damsuga mitt rum lite, sen ska jag sätta mig och göra matte. Ikväll kommer Cissi över på middag och efter det blir det en gamma klassiker "systrar i jeans" på trean 21.00. Så jag känner att det blir en bra dag idag.

Men nu måste jag sätta igång innan jag fastnar här! Pussokram!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback