Jag tror på himlen och jag tror att du är där nu.

Livet är så orättvist, idag känner jag verkligen så.
Man är så lyckligt lottad som har en frisk familj.


En kompis. Eller egentligen mer. Min kompis bror, dog idag i leukemi. Bara 18 år.




Jag vet inte vad jag ska tänka, tycka eller säga. Jag tänker på din familj som har förlorat en familjemedlem och jag tänker på dig, om du har kommit till himlen än? Är det bra där uppe?

Jag själv kände dig inte alls särskilt bra, jag har träffat dig några enstaka gånger bara, men vi pratade på msn väldigt mycket, du var alltid lika snäll och trevlig. Frågade alltid hur det var med mig och du själv klagade aldrig på din sjukdom.

Du var riktigt stark tycker jag!

Men jag vill bara lägga en tanke på din familj, din flickvän och dina närmsta vänner.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback