Jag är glad !

Idag har jag varit i skolan, vi har haft matte och svenska.
Så jag slutade redan vi tolv!
Då drog jag in till stan för att små kolla lite på julklappar och kanske titta på en vinterjacka..
Jag kom hem med tre par skor, ett par jeans och en vinterjacka.
Typiskt mig!
Men jag är riktigt nöjd med allt.. Nu måste jag bara hitta en nyårs outfit sen är jag klar med shopping för mig den här månaden. Det ska ju inhandlas massa julklappar till familj och vänner! Jag älskar att båda slå in och köpa julklappar! Och sen blir jag ännu mer lycklig när  det snöar så mycket som det gör !
Jag är fylld av en sån här jul-lycka redan en månad innan julafton så jag kan inte sluta le!



Nu längtar jag bara ut till skidbackarna!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback