Helg igen och det märks

Hann inte med någon bloggning igår eftersom det blev lite stressigt..

Igår så slutade jag iaf skolan vid halv tolv, sista lektionen var matte prov som gick grymt bra! Hur nöjd som helst.

Se drog jag till mitt jobb och umgicks lite med Micke (min chef) och Sara.

Åkte hem senare och satte mig för att skriva lite saker (förhand för en gångs skull). Somnade sittandes vid matbordet på min skrivbok (bra jobbat) och vaknar halv fem av att Hanna hysteriskt ringer mig typ tusentals gånger i rad och jag slänger mig upp och inser att om en halvtimme ska jag vara duschad och klar vid t-bana. Hanna kom över för att stressa på mig lite och det gick bra.
Så vi drog in till Götgatsbacken och köpte en blomma och skrev att kort att vi ska bjuda Niclas på bio. Mötte Niclas, Carro, Matte, Olof, Amy och Aida för att fira att Niclas fyllde 22 år igår. Grattis till honom! Vi åt god (dock stark) mat på en italiensk restaurang vid namn iltempo!

Hanna och jag drog hem bytte om och drog vidare till Bagarmossen på fest där vi hade en trevlig kväll med Hugo och hans vänner. Dock mycket slagsmål på vägen hem vilket aldrig är kul. Mycket blod och de puttade ner varandra på spåret. Men Hugo och Georg var snälla och väntade med mig och Hanna så vi slapp stå där ensamma.
Jag var väl hemma runt halv fyra, har jag för mig? haha.. men något sånt.

Oj vilken beskrivande utredning av min går dag. men men.


Idag ska jag hem till Robin, Claes och Anne och äta middag där. Sen ska jag vara med lite killkompisar, OCH ADDE :D, och dricka öl. Najjs Najjs.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sminka mig och göra mig iordning för kvällen :)

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback