Friday

Nu är det fredag och helg, gud då skönt! Planer för helgen har jag inte än, har inte orkat ta tag i något med jag har några fester runt om i stockholm som man kan gå på men jag är inte direkt på fest humör.. Så vi får se vad Hannsi säger när hon kommer hit. Jag har iaf duschat så att jag kan vistas nu bland folk utan att de dör av synen av mitt fettiga hår (överdriver överdivet mycket).
Idag har jag varit hos tandläkaren, det gick bra. Jag har aldrig haft hål och det hade jag inte nu heller. Men jag ska förmodligen få ett bettskena, men han verkar inte kunna bestämma sig? Jag är ju en enorm tandgnisslare ficket har gjort att jag har fått infektion i en muskel i munnen vilket gör att min käke fastnar allt som oftast så jag måste knäcka den min 20 gånger per dafg vilket är väldigt irriterande. Men nu är det middag! Ha en trevlig kväll!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback