Första snön, not nice utan vinterjacka!

Hade en trevlig kväll igår, jag låg väl i sängen till fyra så det var ju bra jobbat måste jag säga..

Idag har jag haft Iris, vi har varit och lekt i parken i spöregn/slasksnö. Men det gick bra. Dock blev hon lite trött när vi skulle hem så hon vägrade att både gå själv och sutta i vagnen, så jag fick bära henne hela vägen hem och samtidigt köra vagnen med en hand. Bra jobbat!

Åkte hem efter och tittade på O.C med min förkyld mamma. Sen fick jag sockersug så då gjorde jag och min bror varsin skål med marängsvich (stavning?) , det var grymt gott. Sen blev det plugga, tacos till middag och nu blir det lite mer plugga.
Skulle egentligen träffat Hugo ikväll och glutta på en film men jag måste plugga klart. Så det får bli imorgon istället. Då föresten min prakitk igen. Så imorgon hittar ni mig ute på dagisgården i spöregn med ett stort smile mitt bland alla barn, wonderful.

Men nu ska jag sätta igång med mitt skolarbete! Pussokram!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback