Farsdag

Det har varit en trevlig helg där jag fakitst har varit duktig på att vara sova tidigt. I fredags var jag hemma 03.15 och i lördags var jag somnade jag redan vid 03.45. Så jag är så nöjd med mig själv. Jag tänker inte berätta vad jag har gjort i helgen.

I lördags var jag på stan med min lillebror och handlade  farsdag present till pappasen.


Min lillebror köpte den här tröjan på  Stadium (fast i hel svart).

Och jag köpte två öl glas där det står något kul på,
kommer inte ihåg exakt vad det står med någonting kul iaf =P


Idag var jag i kyrkan på gudtjänst och sen var jag på arbetsintervju! Det gick jätte bra, barnet var jätte gulligt! :) Jag blir bara så lycklig av att vara i närheten av barn så nu sitter jag typ å ler för att jag har varit där och lekt med henne en stund!

Snart ska jag äta lite god middag och fira pappa lite.





Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback