En lista, så ovanligt!

Nu är det dags igen för en lista tycker jag (ironisk, jag vill bara ha en bra ursäkt att slippa ställa mig upp). Och det som är lite överraksande med den här lista är faktist tat jag hittade den i en killes blogg! Jag har typ aldrig sett en kille som har en sån här lista på sin blogg. Så det var lite coolt.

1. Är du en partypingla?- Ja, det beror lite på humör och folket man är med. Men oftast bästpåfest !
2. Är du lycklig?- lycklig är lite överdrivet kanske. Men glad?
3. Är du uttråkad?- Definitvit
4. Är du ledsen?- haha nej, I don´t do ledsen.
5. Är du italienare?- Förmodligen inte. Fast vem vet? Jag är inte lik min pappa alls! Roligt Carro, verkligen.
6. Är du gravid? Nej inte nej nej nej
7. Är du en cooling?- Jag är Kung off the coola. I'm COOLEST
8. Är du från Irland?- Nej men min farfar kommer från något engelskspråkigt land någonstans ifrån? haha
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?- Japp, Happly married.

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- Förut gjorde jag det. Nu tror jag inte på kärlek alls.
2. Har du nånsin blivit sårad?- Nope, ingen kan riva den här muren! Klart jag har, det har ju alla.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - Förmodligen
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom?- Nej xD
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?- Thihi, jag är ganska givmild på pussfronten :D
6. Har du haft en hemlig beundrare?- Haha ja, det var kul. Men fick veta vem det var sen :)
7. Är du kär?- Kär, vad är det?
8. Vill du gifta dig i framtiden? Vi skippar den frågan också

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?- Lust, defintivt.
2. Hår eller ögon?- Ögon, definitvit
3. Katter eller hundar?- självfallet hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?- Vadå? Måste man välja eller? Jag har heslt allt!
6. Coca-cola eller Pepsi?- Jag hatar alla fake color i hela världen. COCACOLA LOVER !
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?- Utekväll, definitivt.
8. Pengar eller lycka?- hmm, svårt. Pengar faktist.
9. Dag eller natt?- NATT!
10. MSN eller mobil?- Mobil, helt klart.

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?- Nej, jag är så smidig.
2. Brutit ett ben?- japp, det var verkligen as skönt. eller inte.
3. Gjort nåt du ångrar?- Vem har inte det?
4. Hoppat Bungee Jump?- Nej, men jag skulle inte banga på att göra det.
5. Ljugit för någon du tycker om?- All the time.
6. Ätit en hel tårta?- haha, det var härkliga tider det! Jag har väl ätit en hel tårta själv sex gånger ^^
7. Gjort bort dig offentligt?- ööh? har ni träffat mig eller? Jag är klantingare än clowner (?)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?- Kort och rakt svar. Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?- Nej..
10. Velat försvinna?- Bara för en stund? Ja

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?- Anna
2. Telefonsamtalet du fick?- Mamma
3. Personen du var med?- Hanna, Hugo + hans vänner.
4. Roligaste grejen som hänt? - Hm.. Jag somnade på min mobil inatt så jag vaknade av att den vibrerade av att "dolt nummer" ringde vid fem imorse, på min mage(jag sover på mage ibland) och jag e kiklig. Haha jag låg och fnissade lite för mig själv en liten stund.
5. Personen du sms:ade?- Hugo
6. Du kysste?- Jag kysste mig själv igår för att jag är så jävla vacker. Skämt åtsido, vi skippar den frågan också.
7. Du skrev till på myspace?- Jag har varken myspace eller Facebook
8. Du kommenterade?- Bloggar? det var typ Monicas blogg för typ länge sen
9. Du tillbringade natten med?- Thihi.. Den frågan skippar vi också tycker jag.

Roligt jag har och som ni kanske märker så är mit nya favoritord "DEFINITVT!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback