Dålig start på dagen men det artar sig!

Jag försov mig idag, vaknade fem över åtta och min t-bana skulle gå kvart över.. Men jag han med nästan som gick 8.25 iaf. Jag fick på mig kläder (dock en vit och en svart strumpa och linnet bak och fram) Lite mascara och ett tuggumi sen var det bara att springa. Köpte en macka på pressbyrån till frukost, mums!

Nu sitter jag iaf hemma efter en halv dag i skolan, vi var på pysslingen och hade föreläsning om olika inlärningmetoder och inviduella någonting någonting bla bla bla. Så mycket lyssnade jag ungefär efter att jag suttit där i tre timmar.. Men det var väldigt intressant egentligen men min hjärna tyckte inte att jag skulle få ta del av denna inframtion tydligen?

Nu ska jag plugga lite Matte och Svenska, har svenska prov om antiken på torsdag och matte prov snart så jag känner att det är dags att göra någonting vettigt. Sen ska jag och Niclas kanske på konsert och fika annars kanske det blir bio istället? Vi får se!

Men nu är det iaf bäst att sätta igång! Pussokram!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback