Dagens lista

DAGENS KLÄDSEL: Tjocka svarta strumpbyxor, vita tjocka knäsockor, lång mörkgrön tjocktröja,
DAGENS FRISYR: Toffs med uppsatt lugg
DAGENS MAT: Jag åt två smörgåsar till frukost..

DAGENS HÄNDELSE: Shopping!

DAGENS PLANER: Jag ska plugga och sen kanske ta en promenad med en trevlig människa!
DAGENS VILL HA: Täckbyxor, pulka och Hanna :D

DAGENS SAKNAD: Värme
DAGENS DROG: Te!
DAGENS TRÅKIGASTE: Fick inte det betyg jag villa he i svenskan..
DAGENS FINASTE: Mitt rum

DAGENS KÖP: hmm.. det blir nog min nya jacka!

DAGENS GODIS: Apelsinchoklad!
DAGENS HUMÖR: Lycklig
DAGENS SJUKA: Huvudvärk
DAGENS KOMPLIMANG: Hm.. Jag kommer inte på någon? Eller jo Mamma sa att jag hade fina kläder på mig idag :)
DAGENS LYCKA: Julshopping i stan!
DAGENS BILRESA: Ingen bilåkning idag inte..
DAGENS DRYCK: Kokosnöts te!
DAGENS TELEFONSAMTAL: Hugo´ :)
DAGENS PERSONER: Det var kul att träffa Jenny igen :) 

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback