5 dagar kvar

Nu sitter jag i skolan har har universums längst rast, känns det som! VI började 8.20 till 9.30 med en menningslös engelska lektion. Nästa lektion börjar 10.40, alltså en timme och tio minuter lång rast. Det känns så onödigt att gå upp på morgonen idag eftersom vi aldrig gör något viktigt i engelskan. Jag blir såå sur.

Ikväll ska jag pluga Psykosocialt arbete och Matte. Sen ska jag till kyrkan en liten stund med Hanna. Sen är det veckans höjdpunkt GREY'S ANATOMY !  Underbart tvprogram.

På torsdag ska jag på teater med klassen tror jag, vi får se. Sen är det helg igen, veckorna går ju så sjukt snabbt nu känns det som. De bara flyger förbi! Men nu ska jag hitta pånågot annars blir man så seg av att bara sitta här!

Pusshej!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback