4 dagar kvar

Igår var jag ute sent med Hugo och George, det kanske inte var så smart eftersom jag hadde massa plugg.. Så jag satt och pluggade till halv tre inatt så jag gav mig själv sovmorgon, så jag skippade första lektionen så jag började istället 10.10, NAJJS! Sen hade vi prov vilket gick sådär.. Men jag fick VG på Matte B provet och jag e skit glad för det! Jag klarade de svårare frågorna VG/MVG men jag klarade inte alla G frågor därför fick jag bara VG, that sucks! Men men.. Jag e grymt glad för ett VG iaf! Idag efter skolan tyckte jag och Jenny att vi var värda något mumisgt så vi åt lunch på donken.. haha =P
Sen dess har jag varit hemma och läst, lagat middag och tittat lite på TV.

Men nu ska jag hjälpa min lillebror med Glosor. Pusspuss!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback