2 dagar, Lillasyster-Stukaplan

Igår var det en trevlig kväll, men vissa saker var lite chockerande... Men helt okej kväll iaf! Jag träffade lite gamalt folk som jag inte träffat på ett tag, jag träffade Hugo och Gogge, Hanna och Ellinor, och Pysen.  Så det blwv mycket oliak umgängen  igår men det var kul!

Efter två timmas sömn går jag upp för att gå till Kyrkan och ha julpysseldag, så nu har jag suttit med massa barn och pysslat i 6 timmar, trodde jag skulle dö! Men jag hade Sofi där som såg lika död ut som jag kände mig så hon lös upp min dag lite :)  Hyrde film och gick hem å åt middag och nu sitter jag här. Känner mig som en zombie...  Jag vill inte parta ikväll, jag vill gå å lägga mig nu. Men jag vill inte vara själv, men jag har ingen lust att träffa någon heller.. Jag vet inte riktigt?

Jag är iaf SKIT SUR på DIG !!! ÅÅÅÅH! Jag borde inte bry mig men jag gör det ändå, du är lika liten som en myra i mina ögon och du är värd lika mycket som ett tallbarr.  UCSH VAD JAG  AVSKYR DIG! Jag vet inte vad jag ska ta mig till, ska jag skrika åt dig, slå dig. Eller ska jag bara skita i dig? Försöka att inte bry mig om vad du håller på med. SÅ JÄVLA KOMPLICERAT!!!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback