-

DAGENS KLÄDSEL:Röda jeans och ett svart Rolling Stone's linne
DAGENS FRISYR: Utsläppt med luggen uppsatt bakåt
DAGENS MAT: Rödspätta
DAGENS HÄNDELSE: Bowling!
DAGENS PLANER: Ska träffa Hanna, Ellinor och Per snart, sen ska jag och Hanna träffa Hugo och Gogge!
DAGENS VILL HA: Tårta!
DAGENS SAKNAD: Som alltid, Du.
DAGENS DROG: Pussar :)
DAGENS TRÅKIGASTE: Inget tråkigt har hänt idag..
DAGENS FINASTE: Mina naglar i en korall färg.
DAGENS KÖP: Hmm.. Jag har inte köpt något idag.
DAGENS GODIS: Inget godis idag men chips!
DAGENS HUMÖR: Uppåt!
DAGENS SJUKA: Huvudvärk
DAGENS KOMPLIMANG: "Du  är en sån som folk vänder sig om för att titta på, du tar all uppmärksamhet i ett rum genom att bara finns", inte sant men snällt sagt av dig :)
DAGENS LYCKA: Hugo gör mig glad :)
DAGENS BILRESA: Ingen bilåkning idag inte..
DAGENS DRYCK: Cocacola!
DAGENS TELEFONSAMTAL: Hmm.. Hanna och Hugo har jag pratat längst med idag!
DAGENS PERSONER: Hugo och Mammsen!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback