Planer

Nu tänkte jag att jag skulle skriva upp lite om vad som händer i veckan och sommarplaner.
Som ni kanske vet så är jag en person som har väldigt mycket att göra, vilket betyder att jag redan har större delen av sommaren uppbokad.

v.22
Mån:
Skola, söka praktikplats och jobba
Tis: Skola, jobba, DESPERATE HOUSEWIVES!
Ons; Skola, snabb shopping med Hanna, vårkonser/avslutning.
Tors: Skola, städa rummet och hela nedevåningen inklusive badrum, packa, och kanske jobba? Hjälpa mamma inför festen. Fredde och Jessica kommer!!
Fre: Skolan, hjälpa till med fixning innan festen, träna och kanske träffa Ellinor och Hanna på kvällen?
Lör:  PARTY HELA DAGEN!
Sön: Städa :(

Festen: Min storasyster fyller 18 år så vi ska ha ett stort partajj på 60 pers med både släkt och vänner, Partytält och catering!!

Sommaren:
4/6: SOMMARLOV!!
9/6-19/6:
praktik? och jobba
20/6-22/6:
Björns land midsommarfirande, annars midsommarfirande på Öland!
23/6-29/6:
Husarö! Skärgården som ledare för miniorer med Olof!
30/6-14/7:
Italien med la familia!
15/7-22/7:
Gotland? Annars öland?

Sen så kanske jag stannar på öland och jobbar där någon vecka eller så drar jag hem, sen någopn gång i sommar hoppas jag att jag får hänga med HANNSIPANNSI till strängnas sen ska jag hälsa på Johanna på Åland!



Säg något?
Postat av: Niclas

Du har då verkligen planerat hela din sommar =P

Postat av: Jakobruna

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-09-15 @ 10:30:43
URL: http://jakobruna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback