Partförberedning och snabbshopping

Fult upp!
Alla springer runt, tält ska resas, huset ska städas, ölmaskinenh ska kopplas in, mat ska lagas och tårtor ska göras.
Panik står skrivet över vårat hus idag.


Nej så hysteriskt är det inte, men mycket finns det att göra nu.
Jag tog en pause från detta i några timmar och drog till farsta och snabbshoppa! Under min tur där tänkte jag köpa  en klänning och kanske ett par shorts.
Jag kom hem med fem påsar fullpackade med snygga sommarkläder. Shorts, klänningar, kjolar och linnen!
Jag är så nöjd, nu är det bara ett par skor som saknas sen har jag så att jag klarar mig över sommaren! :)

Just nu städar jag mitt rum och badrummet på nedevåningen, hata städa badrum -.-

Ikväll spelar In flames på grönan, tråkigt att jag missar det. Hade varit grymt coolt att se dom live!

Säg något?
Postat av: Ovenatasha

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback