Konfirmation

Idag har alla mina "små" konfirmander konfirmerats! (bilder kommer)
Alla var så fina och skötta sig så bra!

Jag hade lite otur i andra konfirmationen, nån hade nötter med sig in i krykan så jag kunde inte medverka särskilt mycket då.. tråkigt tråkigt.

Nu har jag varit ute på en två timmars lång promenad med min vän Pysen, vi gick grymt långt så nu kommer jag sova gott inatt.

Jag har lite nyheter om mitt studerande! Jag ska byta skola efter sommaren till Norra Real barn och fritidsprogrammet, jag ska hoppa in i en då 2:a klass.

Klassen verkar vara väldigt bra och sammansatt, träffade redan en jätte snäll tjej som heter Angelica !


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. man kanske ska vara ute nu när det är så bra väder?

Säg något?
Postat av: sanna

Lycka till!!!
Det kmr att gå bra Karro :)
ps. ja det var otur med nötterna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback