Härlig mys dag

Idag har jag en sån här härlig mysig dag, jag har legat tittat på tv och film hela dagen, jag har läst igenom hela nya nummret av cosmopolitan till en stor kopp grönt te. Det är vad jag kallar UNDERBART !

Jag har precis tagit en skön dusch  med peeling, ansiktsmask, hårinpackning och rakning.
Nu ska jag sätta mig och ta hand om mina naglar, fila  och lacka.

Lite senare ikväll väntar en familjemiddag med kött, haselbackspotatis(min önskan) och någon gor sås! Efter det har jag inga direkta planer, kanske blir det hemmakväll eller utgång.

image65
Jag ÄLSKAR hasselbackspotatis!



P.S Jag måste bara säga att det är jätte kul när ni skriver små snälla komentarer, keep up with that!


Säg något?
Postat av: Niclas

Ja visst äre kul med kommentarer!? :)

Postat av: Idaruna

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-02-09 @ 09:29:16
URL: http://idaruna.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback