Engleska

Nu sitter jag här på en jätte tråkigt Engelska lektion, jag och Martin gör ett grupparbete om "sports" och "crime and punishment".

Igår var jag och bowlade med ungdomsgruppen,sen var jag ute och tog en kort promenad med björn. jag tog även spruta igår, det gick faktist förvånandsvärt bra när vi väl var där. På vägen dit var mer krånlig. min snälla lillasyster åt en glass med hasselnötter  tio minuter innan vi satte oss i bilen tillsammans! SÅ när vi precis har kommit fram så släppte vi bara av johan och sofia sen fick jag och mamma smått gasa hem igen och hämta mina mediciner!
kul kul...
 
Idag åt jag och björn fattiga riddare till frukost, så GRYMT gott!


image64

Nu börjar psykologin  och sen ska jag shoppa lite.
Senare blir det jobb ovh om jag hinner en snabbis till kungsan där det är Rix Fm festival med Jason Mraz!

Säg något?
Postat av: hemlig beundrare

Gillar din blogg, den är speciell :)

2008-05-16 @ 20:25:50
Postat av: Karolina

Tack så mycket :)

Postat av: Johnnygabrielle

Keep up the good work.

2009-04-07 @ 08:16:38
URL: http://johnnygabrielle.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback