En dag i skolan

Var i skolan idag, det känns som om jag inte har varit där på år och dar p.g.a sjukdom, Norra real besök och en otrolig trötthet på morgonen. Plus att jag brukar inte ha särskilt mycket lektioner. måndag onsdag och fredag har jag bara en lektion vardera.

Skrev nationella proven i Matte imorse, jag faktist väldigt bra, bättre än vad man trott när jag sov tre timmar inatt eftersom jag var tvungen att åka hemifrån fem över sju imorse.. Not fun!

Om en stund ska jag åka inte till Kungshallen och äta middag med mamma och brorsan. Der blir nog sushi för min del! Sen ska jag jobba med Sara :)

Senare på kvällen är det jobbigaste på hela dagen, och kanske veckan
eller till och med månaden?


Säg något?
Postat av: Catojennie

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback