PACKPANIK!!

Jag börjar känna pressen nu, vi åker kvart i sex i morgon bitti och jag har inte  ens börjat packa väskan. Jag ska allts åtill Hemavan i en vecka med mina konfirmander och det ska bli GRMYT kul! Jag ska dela rum med Sanna, vi ska ha ett helt fyra personers rum till bara oss två.  Vårt rum kommer ÄGA!
Påskafton hos familjen Jämtin-tallkrogen tillsammans med familjen Jämtin-sköndal och familjen Blom/Andersson blev en succé som vanligt, god mat och undebart sällskap. Påskägg också! ^^
Jag har blivit en urdålig bloggare jag vet, men har man inte tid så har man inte *snyft*
Jag känner mig lättad över att vara så avklarad med mina skolarbeten, bra har jag presterat också!
Ska bara ha matteboken med mig upp till Hemavan, där det igårnatt var  36 minus!!!!!!!
Om jag känne mina vänner Hanna och Andrea rätt så kommer jag inte få sällskap av någon av dom två isbitarna i backen, mer "kallblodade" personer får man SERIÖST leta efter. Hahaha ... jag f¨år hoppas på min Cecilia!

Pussokram <3

Säg något?
Postat av: Tobiasmarita

Great site!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback