Bloggning i all sin hast

Nu sitter jag här vid datorn igen efter en underbar helg i Aspnäs och en toppen vecka i Åre!
Åre var verkligen grymt bra, mycket snö, perfekta backar i alla svårighetsgrader, god mat och trevligt sällskap.
Kunde en sportlovsvecka vara bättre?  Knappast!
Min cyber shot mobil är fortfarande inne på lagning efter fyra veckor så jag har inte kunnat ta en enda bild på hela veckan, tråkigt.

Igår var jag med älskade Hanna och älskade Andrea, vi firade Olofs födelsedag och mitt under firandet fick han också en LILLASYSTER!!! Lilla Cecilia Clarholm.

Nu är jag otroligt trött och vill bara lägga mig ner och sova, men jag har en väska att packa upp och en novell att skriva, jätte kul..

Imorgon har jag med första lektion i Ljud, A-kurs. Ska bli grymt roligt! sen har jag bara lite vanliga lektioner som matte och psykologi. Sen ska jag jobba, Najjs =)


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback