Statistiken rakt upp igen!

Blev lite ledsen när jag kom hem och kollade på min bloggstatistik, den hade gått ner med ungefär 80-90 pers om dagen, inte konstigt iförsej eftersom jag hade skrivit två inlägg den senaste månaden. Men nu har den äntligen gått upp igen, SKÖNT!

Nu sitter jag framför datan och segar för att samla kraft att packa ner mitt liv i en resväska och städa hela undervåningen.
Jag ska vara klar om ungefär fyra timmar då jag ska ha mys/avskedeskväll med Älsklingen. Så jag borde egentligen ha satt igång för ungefär för minst två timmar sen. Men jag är tidsoptimist, så det löser sig nog *blink*


OM ARTON TIMMAR ÅKER JAG OCH SANDRA TILL ÖLAND! YEEEEEY!






Säg något?
Postat av: Mortenhelena

Keep up these useful pieces.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback