Torsdag

Idag är jag på ett toppen humör, haft en faktist väldigt bra dag. Jag sitter nu på engelska lektionen och ska göra en muntlig presentation om en film, jag valde min favortifilm Dumbo. Ska ladda ner och kolla på den ikväll!
Jag skickade in mitt CV igår till fyra olika företag, jag har redan fått två anställningsintervjuer bara idag!! Jätte roligt! 
Så snart ska jag hem och frächa upp mig och sen ska jag till stan där jag först ska på en intervju på Tegnérgatan, och sen en på kungsgatan! Jag är grymt nervös, men dom verkade väldigt intresserade efter att dom har läst mitt CV. Det gäller att bara kunna slappna av, gankska svårt. 
Men nu slutar jag. pussokram!
 


Säg något?
Postat av: Gunnardaniella

Very nice site. Well laid out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback