KUL!


Blahaj?

Sagt nej till ett samlag?

Ja
Tagit någons mobiltelefon?

Nope
Varit medvetslös?
En gång, det va hemskt.
Hånglat med nån riktigt ful?
Haha, absolut.
Hånglat med fler än 50 personer?
Hmm.. Det skulle faktist kunna vara så många..
Håller inte räkningen på det...
Gjort nåt riktigt dumt?
Ja, vem har inte?!
Gjort nåt du verkligen ångrar?
Ja
Blivit full på ett släktkalas?
Skulle inte tro det va.
Varit full i skolan?
Nää..
Blivit portad från en krog?
Nope.
Varit otrogen?
Ja.
Varit full på julafton?
 Nej
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?
Inte direkt?
Slagit sönder en tv?
Nää
Önskat att du var det motsatta könet?
Jag tror inte det?
Fått barn?
Nej
Överdoserat?
Överdoserat vad? Inte droger eller alkohol eller något sånt.
 Men godis och liknande överdoserar jag ofta..
Åkt ambulans?
Japp, läskigt.
Gjort nåt riktigt olagligt?
mm..
Tyckt illa om skunk?
Vad är det?
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?
hahaha, nej. Skarrigt ju.
Fått din mamma att gråta?
Ja
Blivit polisanmäld?
Ja
Slagit ner någon?
Jaa, jag har syskon?
Slagit någon blodig?
Nej
Skämts över dina föräldrar?
Ja
Skämts över din bästa kompis?
Ja
Skämts över dig själv?
Neej.. inte direkt
Ätit från en papperskorg?
haha.. Nää

Senaste personer som?

Sov i din säng?

Jag sov där inatt men om det ska va
nån annan som sov sist så var det nog pysen.
Såg dig gråta?
Mammsen
Fick dig att gråta?
Björn
Du delade en drink med?
Hahaha, det glömmer jag heslt ^^
Du gick på bio med
jag vet inte? det va jätte
länge sen jag va på bio!
Du gick på stan med:

Johanna :)
Skällde på dig:
Simon
Skickade ett e-mail till dig:
Helena

Har du någonsin?

Sagt jag älskar dig och menat det?

Ja till två personer
Bråkat med ditt husdjur?
Ja jag och mina fiskar var i storbråk i helgen ^^
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
Minns aldrig vad jag drömmer

Extra stuff?

Tar du droger?

Jag är väldigt mycket emot sådant, så sjävklart NEJ!
Dricker du?

Ja, annars skulle väl jag vara död nu?
Vem är din bästa vän?
Jag håller inte på med sånt, jag vill hellre ha många bra vänner.
Vad är du mest rädd för?
Stirrande ögon
Vilka kläder sover du i?
hotpants och en viss persons stora tröja.
Vart vill du gifta dig?
I en kyrka
Vem hatar du verkligen?
Det finns väl nån..
 Varit kär?
Ja
Kör du bil?
Nej ^^
Har du ett jobb?
Ja det kan man säga.
Gillar du att ha folk omkring dig?
ibland
Är du ett hälsofreak?
HAHA, nej!

Stuff?

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Nej, jag får vad jag vill ha *blink*
Är du ensam nu?
Nej
Låt som fastnar i ditt huvud ofta?
Du vet väl om att du är värdefull
Vill du gifta dig?
Ja,  självklart någon gång, inte nu!
Vill du ha barn?
Självklart i sinom tid

Har du..

Digitalkamera?
Ja
Telefon på rummet?
Yes
Egen dator?
aa
Könssjukdom?
Nej
Husdjur?
Fiskar ^^
Bra kompisar?
Ja
Tar du receptbelagda mediciner?
japp
Varför då?

Allergi.
Vem vill du fika med just nu?

Hmm.. Johanna fakitst. Det va länge sen jag träffade!

Säg något?
Postat av: Niclas

Du glömde skriva:

Snott denna lista från Niclas?
-Ja-

Postat av: Niclas

:)

2008-01-22 @ 22:05:19
URL: http://vsop.wordpress.com
Postat av: Karolina

Förlåt niclas ;) *blink*

2008-01-23 @ 11:17:41
URL: http://karolinajamtin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback