Ge mig en pause i all stress

Ögonen svider, huvudet värker och tröttheten tränger sig i varje vrå i min själ och kropp. Tankarna rullar runt i huvudet och jag försöker få ordning på dom, det är omöjligt. Jag har 3 prov som ska pluggas till, jag har uppsatser att skriva, mattetal att göra, muntlig presentation att öva på, och jag har två redan fullspäckade dagar att göra detta på. Jag går i skolan mellan 08.00 och 16.00 sen jobbar jag 16.45 -21.00 varje dag. Jag har ett liv, vänner och familj att spendera tid med. Jag har problem som måste lösas och ett rum som måste städas innan det börjar krypa, jag har tvätt som måste tvättas och jag har hår som måste färgas och jag har fett at bränna och muskler att bygga. Jag klarar inte detta längre. Jag behöver en lugn stund, en trygg axel att luta mig mot, jag behöver en sekunds tystnad, en sekund att höra alla tankar, allt som snurrar runt här uppe. 

Säg något?
Postat av: Niclas

Du har mycket på gång just nu..

:)

Postat av: Abdirahmanaurora

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-11-30 @ 08:07:15
URL: http://abdirahmanaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback