Fredag,

Nu är det äntligen fredag, och helgen närmar sig grymt mycket nu!  Dagen i skolan har varit bra hittils, har svenska nu och ska skriva en novell av en novell eller vad man ska säga. Jag har fått världens flyt och jag tror faktitst att den kommer bli väldigt bra!
Direkt efter skolan så ska jag möta Hanna och åka till farsta, jag hoppas att jag hinner hem och ta en dusch,sminka mig och byta kläder.. SKulle vara skönt att frächa upp sig lite för kvällen. En av mina kompisar Ellinor fyller år, Grattis älsk <3, så hons ka ha lite middag och fest ikväll... Ska bli trevligt! Men vad ska man ha på sig?

Innat hände det världens sjukaste och läskigaste sak. Jag är väldigt kraftigt nötallergisk, så jag höll på att kvävas i sömnen inatt! Som tur var så hann jag vakna och slänga i mig massa tabletter. Det är tur att jag vaknade för annars kanske inte jag skulle finnas nu... Det var ju så att dumma jag drack äppeljuice precis innan jag skulle gå och lägga mig, äpple är nämligen en så kallad nötfrukt. så när jag somnat in så härligt så svullnade hela jag upp.. Härligt!
Det var nog min femte nära döden upplevelsen iår!

Nu ska jag fortsätta skriva på min novell "kylan". Ciao!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback