Dåtid.

Du är mitt förflutna, och kanske min framtid? Men du har inte min nutid. Jag är glad att vi klarade ta dom här stegen ifrån varandra, och att vi lyckades den här gången. Jag är glad att du gjorde som jag sa, tog mitt råd för en gångs skull.
Jag är glad för din skull.


Jag va på ett hemskt humör imorse, jag har ingen anning om varför. Första jag ser när jag gick upp var en grotesk finne mitt i nyllet på mig! så täckstiftet och foundationen har varuit mina bästa vänner idag! Sen höll tänkte jag fel med tiden så jag var grymt nära på att komma en timme förstent. Sen så skulle jag unnat mig att gå och shoppa på götgatsbacken och hitta något fint, men NEJ då glömmer jag plånboken också! Inte nog med att jag inte kunde shoppa, jag kunde ju inte ens äta, jag var så hungrig att jag nästan grät!

Ikväll ska jag till kyrkan som varje onsdag, sen så hoppas jag att jag hinner träffa pysen en snabbis :)
Morgondagen blir en jobbig dag med både skola, jobb och shopping ! Är lite nervös faktist, det är första gången jag jobbar på det här stället!



Men nu ska jag gå, ha en bra fortsatt dag allihopa!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback