Planer inför vecka 8

Det har varit en härlig helg med lite av varje. Konfaträffar på både lördagen och söndagen. Fredagen spenderades hemma hos Andreas kusin Nicklas med Hanna och Andrea. Lördag hade vi gäster hemma så det blev god mat, spel och Björn va med.

Jag har en grymt jobbig vecka framför mig. Fyra-fem prov, en uppsats att skriva och en engelska bok som snart ska vara utläst. Jag ligger grymt mycket efter i matten också så det måste jag jobba ikapp. Jag ska jobba minst två eftermiddagar /kvällar och så ska jag till kyrkan på onsdag som vanligt,. Jag ska försöka handla lite grejer till Åre som jag måste ha samtididgt som jag måste stor städa mitt rum. Jag måste packa för på fredag åker jag till Aspnäs med ungdomsgruppen och sen på söndag  åker jag till Åre för en veckas skidåkning med familjen.

Nu sitter jag hemma hos Björn, har pluggat lite och nu ska jag lägga mig ner och sova. Är grymt trött.
Godnatt.

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback