Måndag

Jag brukar hata måndagar, men idag var det faktist en bra dag!
Vaknade upp hos björn och mamma hämtade mig, jag käkade frukost och tog en dusch.
Sen åkte vi till Länna sport, fixade mina pjäxor, köpte lite skidåkningsgrejer + en hjälm!
Jag ska vara så duktig och rädd om mig själv så jag ska ha hjälm hela veckan i Åre!
Mamma skjutsade vidare mig till skolan då jag hade min enda lektionen på hela dagen, matte.
Väl hemma igen tog jag ett bad, tittade lite på Tv och åt lite gott.
Sen har jag suttit och gjort stora framsteg i mitt pluggande dom sista timmarn!
Tittade lite på American idol ett tag också, jag kanske är knäpp men jag tycker att det är riktigt roligt..
Nu ska jag skriva klart den sista psykologin och sen ska jag sova. Ciao!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback