Hektisk torsdag

Tråkig lektion + skit dåligt humöret = not najjs
Jag har inte kunnat sova på hela natten, Jag vet inte vad det är med mig.. Tv:n har pajjat hemma så vi har BARA femman... det hade varit mycket bättre att ha trean isåfall... Trean har dom absolut bästa natt/kvälls programen, lixom vem tittar på seindfeld ?
Idag har jag en väldigt lång dag i skolam, nu har vi text sen matte och sen lunch.. Efter lunchen har vi Engelska då vi ska titta klart på en film, faktist så är det en bra film "nyckeln till frihet" tror jag att den heter. Sen efter det så har jag ett jätte stort psykologiprov, har pluggat hyfsat mycket. jag hoppas och satsar på minst VG!

Jag behöver ha en ny vårjacka, jag har fått mitt studiebidrag nu så snabbt det går så ska jag ut och shoppa gärnet! längtar, längtar, Jag behöver massa nya grejer, jeans, kjol, skor och jacka.. pengarna kommer ta slut snabbt denna månad.. Men nu ska jag återgå till min intervju om Martin. Men eftersom Martin är en skolkare så är inte han här idag så jag får sitta själv och komma på frågor i en och en halv timme.. kul!

  

Säg något?
Postat av: Niclas

Nyckeln till Frihet är en jävligt bra film! Lite lång, 3 timmar =S.
Ha en bra da!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback