Förlåt för det dåliga bloggandet.

Jag har blivit en hemsk bloggare, jag skriver aldrig men när jag väl skriver så skriver jag dåligt. Vad har hänt med mig?
vad har hänt på sista tiden?
¤Jag har fått mina omdömen, väldigt nöjd med dom.
¤Jag jobbar nu minst två gånger i veckan, trivs väldigt bra med de jag jobbar med och själva kundbokningsyrket.
¤Jag hart gjort några "drastiska" ändringar i mitt kärleksliv, vi får se hur det blir.
¤ Jag har varit barnvakt och torskat i bowling som vanligt
¤Jag har firat alla hjärtans dag med Björn
¤Jag har haft feber och ont i magen
¤Jag har varit i Romme med skolan över en dag
ojojoj, jag skullle kunna fortsätta mycket mer, men jag tycker det räcker såhär!

Om 45 minuter ska jag träffa Hanna och Andrea, vi ska käka asiatisk middag hemma hos AndreA:s kusin Nicklas. Sen ska vi ha tjejkväll där med Spel, tv, musik, vin och självklart TJEJSN ACK! Nu kommer vi disskutera alla våra världsproblem hela natten lååååång.
Ni andra kanske tycker det låter hemskt, men med Hanna och Andrea så blir det UNDERBART !
Bäst att snabba sig på att göra iordning sig, annars blir dom galet sura på mig!
Ha en jätte trevlig helg allihopa, pussokram!

Säg något?
Postat av: Kjartaninga

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback