fettisdagen

Dagen började med ett långt skönt bad med ansiktsmask och lugnande musik. Avslappnad och ren sätter jag igång med storstädning av mitt bagdad och nu känner jag mig stressad och äcklig igen.. *Suck* ska gå in och ta en dusch till snart. Helgen blev najjs, STUH med Hanna, Andrea, Sara, Niclas, Olof, Rasmus,Ronnie och Fredrik! Trevligt med sång, mys och dans! Ikväll blir det gossip girl och kanske I´m legend med Pysen?
Mamma gör egna semlor så det luktar bakat i hela huset! Mums. Jag är en sån där semelälskare men på senatse tiden har jag inte fått äta några semlor p.g.a min nötallergi (mandelmassan) så mamma bakar egna utan mandelmassa i åt mig! Gulligt av henne tycker jag! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka middag, Ciao!

Säg något?
Postat av: Mikaelstina

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback