Et inlägg från en desperat jävel

Jag är hopplös, jag har hur mycket som helst att göra så jag inte ens vet vart jag ska börja. Och ändå sitter jag här framför datan och latar mig.

Karolina jämtin ett hopplöst fall av lathet.

Ska man städa eller packa först, Vilken väska ska man packa först, den till Aspnäs eller den till Åre?
jag har ett till stort probelm, JAG HAR INGEN SKIDJACKA! Mitt bästa alternativ jag har än så länge så är det min storasysters tre år gamla regnjacka. Låter det varmt? Nej tyckte väl inte det..


Nu ska jag ut på jackjakt!!!




Säg något?
Postat av: Rosalie

har en som du kan låna om du vill:)

Postat av: Ingekathrine

Great .Now i can say thank you!

2010-01-21 @ 09:03:50
URL: http://ingekathrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback