Nu är det verkligen lov

Oj vilken trevlig kväll jag hade igår, verkligen lyckat! Jag, Lisa och Elinore åt middag på Monglia, det var buffe och jätte gott! Sen mötte åkte jag och Lisa vidare till Fridehemsplan där vi mötte Cinika, Mira och  Elin. vi drog på fest i råcksta där vi blev kvar hela kvällen. Jag var hemma innan fyra som planerat. Väldigt trevlig kväll med de här tjejerna, vilket party people!

Idag är jag bjuden på fest på djurö med Thomas och Elinore men det är fan för långt bort. Det tar mer än två timmar för mig att åke hem och Lisa kunde inte följa med så jag får isåfall åka hela vägen själv och det känns ju inge kul.. Så jag får träffa de en annan dag :) Så ikväll tänkte jag vara med Olof, har inte varit med honom på flera veckor typ..

Men nu ska jag hoppa in i duschen, och sen äta middag!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback