Det tog flera dagar^^


Äntligen klar efter flera dagar.. Här är 60 saker som ni kanske inte visste om mig!


  1. Jag har färgat mitt hår i 7 år, alltid mörkare än min riktiga färg
  2. Jag måste ha målade naglar, annars känner jag mig äcklig.
  3. Jag använder 7 olika sorters tvålar/shampoon/balsam varje gång jag duschar
  4. Jag duschar alltid en gång om dagen
  5. Mina favorit kläder när jag var liten var snickarbyxor
  6. Jag måste alltid ha ett halsband på mig, annars känner jag mig naken.
  7. Jag har piercing i naveln sen tre år tillbaka
  8. Jag är underviktig och jag hatar det
  9. Jag är den enda i HELA min släkt som har gröna ögon, brevbärare?
  10. Jag umgås hellre med killar än med tjejer
  11. Jag har mer än dubblet så mycket killkompisar som tjejkompisar
  12. Jag blev mobbad när jag var yngre
  13. Jag har brutit nycklebenet och två tår
  14. 6 av mina fingrar är snea p.g.a olika olyckor (jag lekte hårt som barn)
  15. Jag gnisslar/biterihop/gnider mina tänder när jag känner mig obekväm eller blir sur
  16. När jag är trött lyssnar jag på Celine dion (pinsamt jag vet!)
  17. Annars lyssnar jag nästan bara på rock/punk.
  18. Jag är kraftigt allergisk mot nötter, jag dör av det. Jag hatar min allergi.
  19. Jag är även allergisk mot parfym, mjölk, exotiska frukter, vissa duschkrämer, tvättmedel, ajax, wella, olika sorters smink, damm, mögel, kvalster, pollen och starkt luktande blommor.
  20. Jag använder aldrig t-shirts förutom när jag sover
  21. Jag är väldigt obekväm med min näsa, den e för stor.
  22. Jag mår illa och har ont i magen dagligen, äter mediciner med de hjälper inte.
  23. Jag är så rädd för sprutor att jag antingen svimmar eller kräks.
  24. Jag har aldrig knarkat eller snusat
  25. Jag mår illa av folk som luktar svett
  26. Jag är jätte mörkrädd
  27. Jag har bara tittat på tre skräckfilmer i mitt liv
  28. Jag har aldrig sagt "jag älskar dig" till någon i min familj
  29. Jag har blivit misshandlad
  30. Jag har åkte polisbil 4 gånger
  31. Jag har kräksfobi. Klarar inte av att se, höra eller göra.
  32. Jag tror på att om man går på oliak sidor stolpen så stannar vänskapsbandet där emellan
  33. Jag tycker de flesta katter och läskiga
  34. Jag älskar barn och skulle inte tacka nej till ett inom en snar framtid
  35. Jag vill åka till Australien innan jag dör
  36. Jag har grov astma
  37. Jag äter P-piller
  38. Jag har 7 hål i mina öron
  39. Jag ska tatuera mig när jag är arton
  40. Jag har varit ute på krogen många gånger utan falskleg
  41. Jag tycker platinablond hårfärg är ful, om man inte har en punkstil till.
  42. Jag har spenderat nästan fyra år med en och samma kille
  43. Jag är en flörtare, älskar att flörta.
  44. Jag hatar killar som spinger fram till ber än om mitt nummer. Jag ger nästan dagligen bort nummret till "Dissarlinjen".
  45. Min favorit färg är svart och mörkt lila
  46. Jag tycker om att åka buss långt
  47. Jag vill tågluffa i sommar
  48. Jag är väligt avundsjuk av mig
  49. Jag är inte särskilt känslig
  50. Jag tycker matte är roligt
  51. Jag hade stora bröst förut och jag hatade det, nu är dom borta och jag saknar dom^^
  52. Jag har en bra realtion med min mamma
  53. Jag har inte "pratat" med min pappa på flera år
  54. Jag hatar svensk Hiphop, eller all sorters hipphopp ( Snook och 50cent)
  55. Jag klarar mig bäst själv
  56. Jag får ofta komentarer av vuxna att jag är väldigt mogen (japp, jag skryter!!)
  57. Jag har blivit sviken så många gånger förut att jag litar inte på en enda person på denna planet.
  58. Min mormor var min bästa vän och hon är död
  59. Jag sjunger alltid i duchen och när jag går ensam ute på kvällarna
  60. Jag uttrycker mina känslor i musik

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback