Sweden Rock Festival 08

Nu sitter jag och längtar till sommaren.. Hittade lite bildern från Sweden rock Festivalen som ajg var på i sommras. Eftersom jag inte lagt upp några bilder därfirån än så gör jag det nu, ett halvår  för sent..


På dagarna spelade vi kubb, var på spelningar, drack och åt i solskenet.
Här spelar jag och Björn medans pappa och Kjelle tittar på i
skuggan.

Lite bilder på de flesta som vi var där med!

 Här kommer vi gående mot festivalområdet med vår bajenflagga


Kvällarna tillbringades på festivalområdet med massa konserter


Pappa och jag. Björn och jag. Pappa och Björn.

Judas Priest konsterten!

Frukost, som ni ser bara spritflaskor på bordet! Thihi...


Björn och flaggan!


Det här var då en av de roligaste dagarna under 2008, ett otroligt minne!
SWEDEN ROCK 09!!!






I miss my baby boo..



Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback