Snart helg igen!

Oj, vad den här veckan har gått snabbt. Nu är det snart helg igen och sen är det bara några få dagar kvar i skolan sen så ser jag fram emot två veckor av lugn, skidåkning, festande, god mat och härliga personer!

Igår var jag på min praktik till tre sen jobbade jag till elva.. Snacka om att jag var trött efter det. Idag samma sak, praktik och sen jobba till nio. Så nu sitter jag här och väntar på lite sällskap sen ska jag titta på film äta, lite godis och sen är det sängdags som gäller.
Mitt barnvaktsbarn var hur gulligt som helst idag, hon e 14 månader gammal och världens underbaraste! Henne skulle man vilja ta med hem, hehe *blink*..

Imorgon så har vi luciafirande på dagis vilket betyder att jag var tvungen att köpa mig en tomteluva. Så imorgon hittar ni mig på min dagisgård omringad av 35 barn med tomteluva på huvudet och sjungandes på "tipp, tapp".. Det ska faktiskt bli roligt... ^^

I helgen tänkte jag ta det lungan en kväll, kanske titta på film eller gå på bio.. bara lugnt . Sen tänkte jag festa en dag och det hoppas jag blir med Elli och Lisa från klassen, vi hade det ju så grymt roligt förra helgen!

Men nu måste jag byta lakan i sängen och sätta på en tvättmaskin (vuxenpoäng till mig) !

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback