Shoppoholic

Nu är jag hemma efter att ha slagit i Gallerina i otaliga timmar. Jag fick några fynd iaf.

Mina köp:
1 par skor - H&M 98 kr (-70%)
1 par bagyjeans - Vero moda 249 kr  (-70%!!)
1 kofta - Topshop 189 kr (-50%)
2 snygga partytoppar - H&M och Gina Tricot  74.50x2 (-50%)
2 bas linnen - Gina Tricot 99 kr respektive 49 kr (-50%)
1 klänning - H&M 149 kr (ej rea)


Det var trevligt att träffa Elin och Lisa också! Vi tog sen en fika på Bellmans (Äppel&kanel muffins, mums!).
Tjejerna tyckte jag var tokig som inte visste exakt vad jag ska ha på mig imorgon.. De hade bestämt sig för 3 veckor sen! Galningar det där..

Så jag ska väl börja att testa mig igenom min garderob nu och hitta något fint. Sen ska jag träffa Hugo en stund ikväll också (tror jag iaf :S).
Pyss!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback