Sammanfattning av 2008

 • Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gjorde jag.. Mest massa privata saker.

 • Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inte nyårslöften? Vad jag minns iaf  ^^

 • Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Fredde och Jessika fick en dotter, Johanna!

 • Dog någon som stod dig nära?
Hm, nej inte jätte nära. 2 stycken som jag kände och umgåtts med flera gånger..

 • Vilka länder besökte du?

Italien, Danmark, Tyskland, Österrike, Frankrike, England och Finland.


 • Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En egen lägenhet, lite mer energi och pengar.

 • Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
Inget faktiskt, jag e sämst på datum..

 •  Vad var din största framgång 2008?
Jag har jobbat mycket och tjänat mina egna pengar , och att jag har äntligen insett att jag inte är så dålig som jag alltid har trott. Kyrkan också!

 • Största misstaget?
Jag kan inte ens säga det för att jag skäms så mycket..

 • Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag bröt tån i somras ^^ Sen har jag haft jätte problem med Magkatarr..

 • Bästa köpet?
Min handväska, jag älskar den!

 •
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläääder...


 • Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina resor som jag gjort, kärleken jag hade i våras och mina nya vänner och Sweden rock festivalen!

 • Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Lillasysters alla låtar
Nickelback - Far away
Jason Mraz - I'm yours



 • Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Definitvit!

 • Vad önskar du att du gjort mer?
Kämpat för vad jag ville ha och ätit mer(?)

 • Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar på onödiga saker, gett upp och busat..


 • Hur tillbringar du nyår?
På Åland med min ålänning!

 • Blev du kär i år?
Ja det skulle jag kunna säga
   

 • Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Sex and the City, Scrubs och 2 ½ men.

 • Bästa boken du läste?
Har inte läst någon..

 • Största musikaliska upptäckten?
Ingen anning.. :S

 • Något du önskade dig och fick?
Nej
 
 • Något du önskade dig men inte fick?

Ja

 • Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hemma med familj och släkt som varje år!

 • Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det skulle det väl ha gjort

 • Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Annorlunda gemfört med andra år..

 • Vad fick dig att må bra?
Jag vet inte, det finns lite ljusglimtar överallt.

 • Vem saknade du?
Mormor, och någon att lita på.

 • De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Lisa, Elinore och Jenny. Och Hugo.


Fan vad dålig lista och tråkiga svar mjag gav, svårt var det!

Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback