Nyårsplaner?

Ojojoj, jag har kollat runt lite bland kompisar och hörde att nästan alla har redan planerat sin nyår i detalj.. Hm, det är fan 18 dagar kvar tills det nya året ska invigas.. MEN jag har faktiskt varit en av dessa mäniskor iår som har tänkt lite på hur jag ska fira min nyår. Och det lutar STARKT att åka till älskade Johnna och välkomna 2009 på Åland. Det skulle bli otroligt kul med massor av nytt folk och roligt festande! Frågan är om jag vill vara ifårn mamma på nyår *blink* Vad är det man säger? "Så man spenderar nyår med kommer man spendera resten av året" Nää.. det måste ju vara fel.. haha. jag tänker ionte spedera hela mitt år med en Champangeflaska i handen.. Hoppas jag,,.
Men nu måste jag snabba mig på!


Säg något?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback